ponedjeljak, 4. rujna 2017.



Poznata naša sommelierka i vinska „učiteljica“ Jelena Šimić Valentić na korak je od ostvarenja svog velikog sna: ove subote, 9. rujna u 19 sati otvorit će svoj vinski bar Pupitres! A lokal je i na idealnoj lokaciji, u samom srcu Zagreba, u Frankopanskoj 1. Golemu energiju i entuzijazam uložila je u ovaj složeni projekt, danima i noćima brinula se o svim detaljima, o ponudi, o ekskluzivi koja će se moći kod nje kušati u tom Boutiqueu vinske kulture. Vina su dakako u prvome planu, počet će se s mjehurićima kako i dolikuje, a tu će nastaviti i sa svojim popularnim vinskim tečajevima.
No, kako sve to izgleda najbolje oslikava jedan detalj: ja sam već od zore u testiranju i toćanju, opisuje Jelena. Nakon što sam mjesecima bila u potrazi za najboljim kruhom u Zagrebu koji radi Korica, napokon sam i pronašla idealan za Pupitres. Kad ga umočimo u naše maslinovo ulje, nećemo se moći oprostiti od naših gostiju niti nakon završetka radnog vremena. Jedva čekam da probate.
Našim budućim polaznicima vinske škole i dragim gostima želim poručiti da jako puno truda ulažemo kako bismo pronašli vrhunske proizvode u kojima ćete uživati. Proizvode u koje mi vjerujemo i koji su vrhunske kvalitete, od vina i sireva, do čajeva i torti, ističe Jelena. Mnogi od tih proizvoda bit će premijerno kod nas ponuđeni i trenutno se nigdje u Zagrebu, a neki ni u cijeloj zemlji, ne mogu kušati.
I na kraju podsjetimo da je pupitres
naziv za stalke za šampanjce u kojima oni čekaju degoržiranje.

Nema komentara:

Objavi komentar