nedjelja, 10. rujna 2017.



Ostvarila sam svoj san! Tom rečenicom najkraće je Jelena Šimić Valentić, naša poznata sommelierka,  otvorila svoj Vinski bar Pupitres ove subote navečer u srcu Zagreba, u Frankopanskoj 1. Ovaj elitni Boutique vinske kulture preplavili su brojni uzvanici, prijatelj, znanci, poslovni partneri a pjenušci su tekli potocima. 
Dakako, nije zaostajala ni ponuda vrsnih mirnih vina, kao ni slasni zalogaji, što se očekuje od ovakvog mjesta.  Jer, svim posjetiteljima Jelena želi poručiti da jako puno truda ulažemo kako bismo pronašli vrhunske proizvode u kojima će uživati. Proizvode u koje mi vjerujemo i koji su vrhunske kvalitete, od vina i sireva, do čajeva i torti. Mnogi od tih proizvoda bit će premijerno kod nas ponuđeni i trenutno se nigdje u Zagrebu, a neki ni u cijeloj zemlji, ne mogu kušati.
Ponosna sam jer nisam nikada odustala, jer sam ulagala ogroman trud svaki dan u svom poslu, jer mi ništa nije bilo teško iako je teških dana bilo jako puno u posljednje tri godine. Ma u posljednjih 14 godina, otkako sam se odselila od topline i sigurnosti doma svojih roditelja, reći će Jelena. Zahvalna sam i ponosna na sebe jer sam si uvijek postavljala izazove, više ciljeve, ulagala više u sebe i kad nisam imala snage. Ponosna sam i što sam riskirala. Jer da nisam, ne bih bila tu gdje jesam. Vjerovala sam u svoj rad, u svoje postojanje. Nisam nikome dozvolila da stane na put ka mome cilju, odlučna je Jelena Šimić Valentić.
U Pupitresu će Jelena nastaviti svoje popularne Vinske škole, neformalni, obrazovni program namijenjen širokom krugu građanstva koji objedinjuje edukaciju i ležerno druženje s vinskom čašom u ruci, ostavljajući lijep okus i sjećanje na nezaboravno iskustvo. Također, planirate li  organizirati vama bitan privatni ili poslovni događaj na kojem želite Vašim klijentima, poslovnim partnerima, zaposlenicima ili bliskim osobama osigurati događanje koje će biti popraćeno vrhunskom organizacijom i uslugom – tu je ekipa iz Pupitresa, poručuje. A Sommelier u vašem domu - ekskluzivna je usluga ako želite  u intimi svog doma organizirati za svoje goste večeru čiji će svaki pojedini slijed biti popraćen posebno odabranim vrhunskim vinom.

Nema komentara:

Objavi komentar