Vina Meneghetti tekla su „potocima“ ove srijede predvečer u
Cheese Baru ,a početku Cesarčeve, u srcu Zagreba. I izazvala su same pohvale –
vrsne su kakvoće, a iako istarska imaju itekakav internacionalni štih. Brojnim predstavnicima medija, partnerima i prijateljima predstavljena su dva
nova proizvoda s kojima Meneghetti premijerno izlazi na tržište – odležana Meneghetti
Malvazija Black Label 2017 i mlado nefiltrirano maslinovo ulje Meneghetti
Novello, kao i osvježeni izgled svih Meneghetti etiketa. Predstavljene su i
nove berbe vina - pjenušac Meneghetti Classic Brut 2016, Meneghetti White
2017, Meneghetti Red 2013 te sva
maslinova ulja iz berbe 2018.
Utemeljitelj brenda
Meheghetti Miroslav Plišo istaknuo je da ga osim samog širenja ponude kroz nove
etikete koje se prvi puta predstavljaju javnosti osobito veseli kontinuirani
rast kvalitete; to se redovito dokazuje raznim priznanjima i nagradama koje
Meneghetti vina i maslinova ulja osvajaju u Hrvatskoj i inozemstvu.
Meneghetti Novello
mlado je nefiltrirano maslinovo ulje, kupaža sve 4 sorte od kojih se proizvode
Meneghetti maslinova ulja – istarske bjelice, rosulje, leccina i buže. Na nosu
je kompleksno, srednjeg intenziteta voćnosti uz dominaciju zelenih tonova
trave, radiča i lista masline, te zrelih nota jabuke i banane. Bogatog je okusa
uz srednje izraženu punoću i gorčinu te perzistentnu pikantnost.
Meneghetti Malvazija Black Label 2017 nova je interpretacija malvazije, vina koje je simbol Istre, a poznato je kao mlado, svježe i
neposredno. Black Label želi dokazati da se od ove sorte mogu
proizvesti i zahtjevna vina koja će udovoljiti publici u potrazi za
intenzivnijim doživljajem, kompleksnošću i novim nijansama okusa i mirisa. Proizvodi se
procesom različitih maceracija te prije stavljanja u bocu dozrijeva 9 mjeseci
jednim dijelom u inoksu a drugim u velikim bačvama od slavonskog hrasta
zapremine 2000 litara. Malvazija je to koja svojom
plemenitošću oplemenjuje mnoga jela, od onih s istarskim tartufom (posebice s
jajima, tjesteninom i rižotima) do vrhunske pečene ribe.
Zadržavanjem
minimalističkog stila karakterističnog za sam brend, osvježen je i dizajn svih
Meneghetti etiketa. Vizualni identitet etiketa Meneghetti White i Meneghetti
Red proširen je novim elementom smještenim u pozadinu – valovitim linijama
preuzetim s topografske karte Bala. Vinarija (na slikama) je naime podignuta nedaleko
gradića Bala/Valle. Moderna tipografija i naglasak na kompoziciji u funkciji su
pričanja priče o sofisticiranosti vina.
Etiketa
sjajnog pjenušca Meneghetti Classic Brut doživjela je nekoliko izmjena.
Zadržavajući boju karakterističnu za prijašnja godišta, nova etiketa preuzima
estetiku vrhunskih pjenušavih vina – smještajući ovaj pjenušac tamo gdje svojom
kvalitetom i pripada. Dio etikete sada je i ime Valle d’Istria te povijesni grb Bala.
Novi
vizualni identitet Meneghetti maslinovih ulja počiva na istaknutom
koloritu svake pojedine sorte, koji jasno opisuje njihov intenzitet.
Korištenjem crne etikete i tradicionalističkog pristupa tipografiji, stvoren je
svečaniji i profinjeniji dojam.
Istim smjerom
izvrsnosti ide i samo imanje Meneghetti koje će sezonu 2019. dočekati sa 12
novih smještajnih jednica u 6 luksuznih vila vrhunskog dizajna, opremljenih
vlastitim bazenima, koje se trenutno grade i sa kojima će se, ističe u
priopćenju njihov manager Petar Delić, dodatno zaokružiti ponuda ovog jedinstvenog
resorta.
Nema komentara:
Objavi komentar