četvrtak, 13. prosinca 2018.


Vina Meneghetti tekla su „potocima“ ove srijede predvečer u Cheese Baru ,a početku Cesarčeve, u srcu Zagreba. I izazvala su same pohvale – vrsne su kakvoće, a iako istarska imaju itekakav internacionalni štih. Brojnim predstavnicima medija, partnerima i prijateljima predstavljena su dva nova proizvoda s kojima Meneghetti premijerno izlazi na tržište – odležana Meneghetti Malvazija Black Label 2017 i mlado nefiltrirano maslinovo ulje Meneghetti Novello, kao i osvježeni izgled svih Meneghetti etiketa. Predstavljene su i nove berbe vina - pjenušac Meneghetti Classic Brut 2016, Meneghetti White 2017,  Meneghetti Red 2013 te sva maslinova ulja iz berbe 2018.
Utemeljitelj brenda Meheghetti Miroslav Plišo istaknuo je da ga osim samog širenja ponude kroz nove etikete koje se prvi puta predstavljaju javnosti osobito veseli kontinuirani rast kvalitete; to se redovito dokazuje raznim priznanjima i nagradama koje Meneghetti vina i maslinova ulja osvajaju u Hrvatskoj i inozemstvu.


Meneghetti Novello mlado je nefiltrirano maslinovo ulje, kupaža sve 4 sorte od kojih se proizvode Meneghetti maslinova ulja – istarske bjelice, rosulje, leccina i buže. Na nosu je kompleksno, srednjeg intenziteta voćnosti uz dominaciju zelenih tonova trave, radiča i lista masline, te zrelih nota jabuke i banane. Bogatog je okusa uz srednje izraženu punoću i gorčinu te perzistentnu pikantnost.
Meneghetti Malvazija Black Label 2017 nova je interpretacija malvazije, vina koje je  simbol Istre, a poznato je kao mlado, svježe i neposredno. Black Label želi dokazati da se od ove sorte mogu proizvesti i zahtjevna vina koja će udovoljiti publici u potrazi za intenzivnijim doživljajem, kompleksnošću i novim nijansama okusa i mirisa. Proizvodi se procesom različitih maceracija te prije stavljanja u bocu dozrijeva 9 mjeseci jednim dijelom u inoksu a drugim u velikim bačvama od slavonskog hrasta zapremine 2000 litara. Malvazija je to koja svojom plemenitošću oplemenjuje mnoga jela, od onih s istarskim tartufom (posebice s jajima, tjesteninom i rižotima) do vrhunske pečene ribe.

Zadržavanjem minimalističkog stila karakterističnog za sam brend, osvježen je i dizajn svih Meneghetti etiketa. Vizualni identitet etiketa Meneghetti White i Meneghetti Red proširen je novim elementom smještenim u pozadinu – valovitim linijama preuzetim s topografske karte Bala. Vinarija (na slikama) je naime podignuta nedaleko gradića Bala/Valle. Moderna tipografija i naglasak na kompoziciji u funkciji su pričanja priče o sofisticiranosti vina.
Etiketa sjajnog pjenušca Meneghetti Classic Brut doživjela je nekoliko izmjena. Zadržavajući boju karakterističnu za prijašnja godišta, nova etiketa preuzima estetiku vrhunskih pjenušavih vina – smještajući ovaj pjenušac tamo gdje svojom kvalitetom i pripada. Dio etikete sada je i ime Valle d’Istria te povijesni grb Bala.
Novi vizualni identitet Meneghetti maslinovih ulja počiva na istaknutom koloritu svake pojedine sorte, koji jasno opisuje njihov intenzitet. Korištenjem crne etikete i tradicionalističkog pristupa tipografiji, stvoren je svečaniji i profinjeniji dojam.
Istim smjerom izvrsnosti ide i samo imanje Meneghetti koje će sezonu 2019. dočekati sa 12 novih smještajnih jednica u 6 luksuznih vila vrhunskog dizajna, opremljenih vlastitim bazenima, koje se trenutno grade i sa kojima će se, ističe u priopćenju njihov manager Petar Delić,  dodatno zaokružiti ponuda ovog jedinstvenog resorta.  


Nema komentara:

Objavi komentar