Hrvatska
enološka literatura, ionako oskudna, dobila je vrijednu knjigu – „Marketing
vina u teoriji i praksi“. Autori su ove dragocjene publikacije,
enciklopedijskih značajki, dr. sc. Marcel Meler, profesor emeritus u Osijeku i
dr. sc. Đuro Horvat, izvanredni profesor, direktor Effectusa - studija
financija i prava te konzultant i stalni sudski vještak za marketing i tržište, s bogatom praksom i u vinarstvu
(na slici).
Ovog ponedjeljka promovirana je i u Zagrebu, u organizaciji
izdavača Edukator d.o.o. i Društva agrarnih novinara.
Uvodno
su o knjizi, bogato opremljenoj na više od 450 stranica, raznovrsnog štiva o
vinu, govorili vinski stručnjaci, dužnosnici, znalci, mnogi i s konkretnom
praksom u vinogradu i podrumu – M. Vuković (promotor), B. Grbac (recenzent), R.
Brkić, S. Špiranec, Z. Blažić i K. Tancabel, te sami autori.
Istaknuto je tom
prigodom očekivanje da će knjiga uvelike pospješiti promidžbu i izvoz hrvatskih
vina, koji godinama stagnira a uvoz višestruko raste, te da će biti od velike
pomoći svim hrvatskim vinarima, i onim malim kao i velikim vinarijama. I to u
području koje je dosad bilo vrlo slabo obrađeno, tako da se za hrvatska vina i
vinarstvo u svijetu gotovo i ne zna. (snimio Marko Čolić)
Nema komentara:
Objavi komentar