utorak, 5. lipnja 2018.


Hrvatska enološka literatura, ionako oskudna, dobila je vrijednu knjigu – „Marketing vina u teoriji i praksi“. Autori su ove dragocjene publikacije, enciklopedijskih značajki, dr. sc. Marcel Meler, profesor emeritus u Osijeku i dr. sc. Đuro Horvat, izvanredni profesor, direktor Effectusa - studija financija i prava te konzultant i stalni sudski vještak za marketing i tržište, s bogatom praksom i u vinarstvu (na slici). 
Ovog ponedjeljka promovirana je i u Zagrebu, u organizaciji izdavača Edukator d.o.o. i Društva agrarnih novinara.
Uvodno su o knjizi, bogato opremljenoj na više od 450 stranica, raznovrsnog štiva o vinu, govorili vinski stručnjaci, dužnosnici, znalci, mnogi i s konkretnom praksom u vinogradu i podrumu – M. Vuković (promotor), B. Grbac (recenzent), R. Brkić, S. Špiranec, Z. Blažić i K. Tancabel, te sami autori.
Istaknuto je tom prigodom očekivanje da će knjiga uvelike pospješiti promidžbu i izvoz hrvatskih vina, koji godinama stagnira a uvoz višestruko raste, te da će biti od velike pomoći svim hrvatskim vinarima, i onim malim kao i velikim vinarijama. I to u području koje je dosad bilo vrlo slabo obrađeno, tako da se za hrvatska vina i vinarstvo u svijetu gotovo i ne zna. (snimio Marko Čolić)

Nema komentara:

Objavi komentar